Головна » 2018 » Квітень » 15 » Формування інноваційної компетентності і культури вчителів, творчого педагогічного середовища,
20:27
Формування інноваційної компетентності і культури вчителів, творчого педагогічного середовища,

Педрада «Формування інноваційної компетентності і культури вчителів, творчого педагогічного середовища, стійких професійних та особистісних цінностей-шлях до якісно нових освітніх результатів при використанні ними інноваційних технологій»

    05 квітня 2018 р. в Костопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4            проведено педраду  «Формування інноваційної компетентності і                    культури вчителів, творчого педагогічного середовища, стійких              професійних та особистісних цінностей-шлях до якісно нових                      освітніх результатів при використанні ними інноваційних                          технологій».

Тема педради є актуальною, обрана не випадково, адже  шкільна освіта в Україні на сучасному етапі її розвитку виходить на якісно новий щабель – назва якого «Нова українська школа», зумовлений змінами у суспільному житті країни, впровадженням прогресивних технологій в усі сфери життя , формуванням модерних концептуальних засад системи навчання. Метою  засідання педради було поглиблення знань про інноваційні технології навчання, обмін досвідом з їх використання, обгрунтувати доцільність впровадження інновацій в освітній процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності, підготовка педагогів до роботи в умовах впровадження Концепції «Нова українська школа», підвищення мотивації професійної діяльності педагогів, їх соціальної та пізнавальної активності, набуття досвіду колективної діяльності, взаємної поваги, підтримки, співпраці.

      Проведення методичного квесту «Інноваційна грамотність педагога»  дало можливість розвивати творчу особистість вчителя, отримати нові знання, створити умови для активної пізнавальної діяльності, підвищити рівень мотивації, активності, аналізувати й оцінювати свої дії, рівень власної компетентності, а добре поставлені творчі завдання дозволяли створювати освітній контент, який можна використовувати на уроках.

 

Результатом роботи творчих груп  були презентації «Вернісаж думок» із тем:

     1.Формування креативності учнів засобами технології критичного                      мислення.

        МО вчителів суспільно-гуманітарних предметів. Керівники:                               Стельмащук М.А., Федорова Л.О.

    2.Використання на уроках в початкових класах елементів концепції                 Нової української школи.

      МО вчителів початкового навчання. Керівники групи: Савченко Л.Б.,             Ніконєнко М.П.

  1. Проблемне навчання як метод організації навчальної діяльності на уроках природничого циклу.

     МО вчителів природничого циклу. Керівники групи: Кузьмійчук В.В.,            Веденєєв Р.В.

  1. Впровадження методики «Перевернутого класу» на уроках математичного циклу предметів.

   МО вчителів математики, фізики, інформатики. Керівники групи:              Літвін В.І.,Саврук О.В.

6 Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості.

   МО вчителів естетичного циклу предметів та вчителів фізичної                культури. Керівники групи: Намозова Л.Ф., Надійко С.В.

Переглядів: 69 | Додав: tanyalevchik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar